دلبرانه

دلبرانه

I hope you're happy I did

اس ام اس جک و لطیفه

اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را

خوشا بر حال خوشبختش، بدست آورد دنیا را

نه جان و روح می بخشم نه املاک بخارا را

مگر بنگاه املاکم؟چه معنی دارد این کارا؟

و خال هندویش دیگر ندارد ارزشی اصلاً

که با جراحی صورت عمل کردند خال ها را

نه حافظ داد املاکی، نه صائب دست و پا ها را

فقط می خواستند این ها، بگیرند وقت ما ها را…..؟؟؟

+++++++++++++++++

تخم مرغ دانه ای ۳۰۰ تومان!!!

نیمرو را به خاطر بسپار !

دانشجو مُردنیست !

+++++++++++++++++

در راستای پاییز و زمستون و قبض گاز ! :

حالا خوبه که اسمش گازه اینقدر پول قبضش میاد

فکر کن اگه اسمش بوس بود…..چقدر میومد !

+++++++++++++++++

حیف نون زنگ میزنه به دوستش ، دوستش میگه چه قدر لهجت بده! حیف نون میگه قطع کن دوباره میگیرم!!

+++++++++++++++++

حیف نون با نامزدش میرن پارک حیف نون میگه :عزیزم اگه این درخت کاج زبون داشت الان به ما چی میگفت ؟نامزدش میگه اگه زبون داشت میگفت:کره خر من زرد آلو ام نه کاج!



 

لطیفه ورزشی

 

یک چوب کبریت میره بدنسازی میشه گرز

 

 

 

جوک ورزشی

 

اولی: چرا سرت را بستی؟ دومی: از یک قهرمان بوکس پرسیدم ساعت چنده. اون ۵ بار با مشت زد تو سرم.اولی: خوب تو چیکار کردی؟ دومی :خدا رو شکر کردم که ساعت۱۲ نبود.

 

 

لطیفه فوتبالی

 

تست کنکور

باشگاه انگلیسی ؟الف) میدلزبرو       ب) میدلزبیا     ک) میدلزبودی حالا     ش) میدلزپاشو برو گمشو

مهاجم سال های دور منچستر یونایتد ؟الف) اندی کول   ب) اندی سرشانه    ک) اندی پشت بازو      ش) اندی مرسی هیکل

 

 

جوک و لطیفه ورزشی

 

اولی:شما دوست داریددر چه مسابقه ای شرکت کنیددومی:مسابقه ماست خوری .چون آدمهم ماست می خوردوهم رو سفید بیرون می اید !

 

 

جک و لطیفه فوتبالی

 

به غضنفر میگن تو طرفدار کدوم تیم فوتبال هستی؟ میگه قربون جدش برم آسد میلان!!

 

 

جک فوتبالی

 

به غضنفر یه توپه فوتبال نشون میدن میگن این چیه میگه اونقدرها هم که دیگه خر نیستیم معلومه دیگه این زمین شطرنجه !

 

جک جدید فوتبالی

به یارو میگن سه تا فوتبالیست رو نام ببر میگه : علی دایی ُ علی کریمی ُ فرار مهدوی کیا!!




 

یه روز دو تا تنبل میرن بانک میزنن، اولی میگه بیا پولا رو بشمریم.

دومی میگه: ولش کن فردا رادیو میگه!

 

=======================

 

آقای فراموشکار میره دکترمیگه آقای دکترمن فراموشی گرفته ام.

دکتر میگه: چندوقته این بیماری رو دارین؟

آقای فراموشکار  میگه: کدوم بیماری؟

 

========================

 

پسر مهربان داشت نوارخالی گوش میداد و بلند بلند گریه میکرده، بهش میگن چرا گریه میکنی؟

میگه: دلم واسه خواننده‌اش میسوزه، طفلکی لال بوده!

 

=========================

 

یه پسره به دوستش میگه: بیا بریم دریا.

دوستش میگه: نه اگه غرقشم مامانم منو میکشه!

 

========================

 

طرف جلوی یک عابر بانک ایستاده بود و التماس می‌کرد: تو می‌تونی دو میلیون تومان به من قرض بدی، می دونم که داری، کمکم کن، به خدا بهت بر می گردونم!

 

========================

 

پدر پسرشو میفرسته دانشکده افسری، دوستاش بهش میگن: درس پسرت که خیلی خوبه بود، بهتر بود میگذاشتی دکتر یا مهندس بشه؟

پدر میگه: نه، آخه میخوام وقتی درسش تموم شد باهم کلانتری باز کنیم!

 

============================

 

قاضی: چرا با سر زدی توی صورت دوستت؟

متهم: جناب قاضی! خودش می‌خواست، هر وقت من را می‌دید،می‌گفت یک سری به ما بزن!




حیف نون میره خواستگاری بهش میگن حرف دلتو بزن میگه گشنمه!

+++++++++++

مسابقه ۲۰ سوالی حیف نان :
- جانداره؟
- نه
- الهی … چرا مرده؟!!!

+++++++++++

مامان پشت در حمام : مهدی!
مهدی : من تو حمومم بله.
- حمومی؟
- نه په نه تو ترافیک همت ام!!
- مسخره منظورم اینه که داری دوش میگیری؟
- نه په
نه دارم رانندگی میکنم!

+++++++++++

 

و خداوند زمین و آسمان را آفرید و ساخت بقیه چیزها را به چین واگذار کرد!+++++++++++

فقط یک زن ایرانی میتونه به شوهرش بگه : من ۵ دقیقه می رم خونه همسایه تو نیم ساعت یکبار غذا را هم بزن!

+++++++++++

دلم خواست چیست؟ قطعی ترین و منطقی ترین دلیل برای توجیه کاری که در آن گند زده اید!

+++++++++++

هیچگاه نه کسی رو ببخش! نه فراموش کن! سر فرصت بزن دهنشو سرویس کن! ( دکتر علی شریعتی با اعصاب خراب)!!!

+++++++++++

به حیف نون میگن طاقت شنیدن خبر بد رو داری؟ میگه آره بگو، میگن پدرت مرده. حیف نون میگه خدا مرگت بده فکر کردم یارانه ها رو قطع کردند!

+++++++++++

کیسه برنج محسن چیست؟ کیف سامسونت حیف نون برای مسافرت به تمام نقاط کشور.

+++++++++++

خدا آنروز که دنیا را نهاده به هرکس هرچه لایق بوده داده / به بلبل ناله مستانه داده ، به طاووس جعبه شاهانه داده / به جغد هم در خرابه لانه داده ، به شیر هم قدرت مردانه داده / به ما هم ۴۰ تومن یارانه داده!

+++++++++++

مرد: چرا دعوامون میشه ، تو عصبانی نمیشی؟ — زن: خودمو کنترل میکنم — مرد: چجوری؟ — زن: توالتو میشورم! — مرد: چه ربطی داره؟ — زن: آخه با مسواک تو میشورمش

+++++++++++

آقای داماد چه کاره هستن؟
توی شرکت پاکسان کار میکنن
اونجا کارشون چیه دقیقا
به سلامت
خانواده می اندیشن!

+++++++++++

نمی‌خوام پز بدم
تحقیرتون کنم
سرکوفت بزنم
مایه‌دار بازی دربیارم و اینا …
ولی جاتون خالی الان یه نیمرو خوردم با نون سنکگ ۲ رو خشخاشی

+++++++++++

خدا شانس بده چیست !؟
عبارتی که معمولا خانومها برای بیان حسادت خود
نسبت به خانوم دیگری که به موقعیت خوبی
دست یافته (معمولا شوهر) استفاده می‌کنند

+++++++++++

رفتم تو سرچ گوگل تایپ کردم
“زن چه میخواهد؟”
گوگل بعد از ۲۰ دقیقه پاسخ داد
“ما همچنان در حال جستجو ایم !”




ه غضنفر می گن نظرت راجع به دنیا چیه..
میگه من خودم نامزدم دارم ….

—————— تنها —————–

یه هواپیما داشته سقوط می کرده، همه جیغ می زدند به جز یک نفر، ازش می پرسن چرا ساکتی؟ میگه : مال بابام نیست بذار بیفته..

—————— تنها —————–

از یک سیاهپوست می پرسن شامپو بدنت چیه ؟
میگه مشکین تاژ..

—————— تنها —————–

از نظر ریاضی ، زن مساوی است با جمع بلایای لطیف، به توان انواع ناراحتی های ظریف…

 

اس ام اس ، پیامک sms جک جوک لطیفه

سوال هوش : از غضنفر می پرسن به نظر تو بهترین وسیله برای کشیدن آب از چاه چیه؟
میگه : آبکش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

—————— تنها —————–

غضنفر داشته بلندپروازی می کرده با تیر کمون میزننش!!

—————— تنها—————–

یه خسیسه میره خواستگاری برای آقازاده اش.
بابای دختره می پرسه شما در دختر من چه چیزی دیدین که اومدین خواستگاری؟
میگه در دخترتون هیچی والا تو حساب بانکی شما یه چیزهایی دیدیم.

—————— تنها —————–

زن : عزیزم نظرت راجع به این سالاد چیه؟
مرد : خیلی خوشمزه است. یک مغازه جدید پیدا کردی؟

—————— تنها—————–

بچه : مامان ،شاهزاده با اسب سفید یعنی چی؟
مامان : یکی مثل بابات!!!

—————— تنها —————–

اولی : چرا عینکت شیشه نداره؟
دومی : آخه چشم هام ضعیف نیست،بدنه شیشه هم می تونم ببینم!!!

—————— تنها —————–

یه یارو میره پیش دکتر میگه: آقای دکتر فکر کنم من سنگ دارم!
دکتر هم میگه : خوب جانم! عقب عقب برو اونجا خالی کن..

—————— تنها —————–

به غضنفر دو تا انگشت نشون میدن میگن:
این چندتاست:
میگه کدوم یکی.

—————— jتنها —————–

یک روز معلم از دانش آموز می پرسه:
آخرین دندونی که توی دهان می آید چیست؟
دانش آموز میگه : دندون مصنوعی.

—————— تنها —————–

طرف در یخچالش خراب میشه پرده میزنه.

—————— تنها —————–


از غضنفر می پرسن: نظرت راجع به بند گردینه موبایل چیه:
میگه :خیلی خوبه ، فقط موقع شارژ چند ساعتی آدمو علاف می کنه.

—————— تنها —————–

یارو ریش پروفسوری داشته، میره پیش رفیقاش میگه: هر سوالی دارین امروز بپرسین،
فردا می خوام ریش هامو بزنم.

—————— تنها—————–

یه روز از یه شهروندی می پرسن زن ذلیلی یعنی چه؟
میگه همونیه که بالاشهریها بهش میگن تفاهم.

—————— تنها —————–

زن: اوه! نیگا کن ببین پشه چه جوری پامو زخم کرده!!
شوهر با بی حوصلگی میگه: ببین محض رضای خدا بس کن، این لوس بازی ها مال وقتی بود که هنوز ازدواج نکرده بودیم.!!!

—————— تنها —————–

به غضنفر میگن: تولدت کیه؟
میگه ۵ آذر،
میگن چه سالی؟
میگه : هر سال.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


Weblog Themes By Pichak

نویسنده ی مطالب وبلاگ

لینکهای دوستانم

موضوعات وبلاگ تنها صادق

آرشیو مطالب

درباره من


ازم پرسید دنیارو میخوای یا منو؟ گفتم دنیارو... گذاشت رفت،ولی هیچوقت نتونست بفهمه که خودش دنیای من بود.

آخرین مطالب نوشته شده توسط صادق

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 140
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 343
بازدید کل : 8394
تعداد مطالب : 114
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

===========
==============
داستان روزانه
===========
============
============
============

===========
===========

استخاره با قرآن
استخاره

استخاره آنلاین(پس از نیت کلیک کنید)تنها ===========
 ============ ============= ========= اخبار روز(تنها)1 ============== ============= =========== ============= Online User =========== ============
  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ